Ugrás a lap tetejére

"Mindannyian mások vagyunk" A köznevelés esélyteremtő szerepének erősítése a Békéscsabai Tankerületi Központban

Magyarország Kormányának felhívása a fejlesztő nevelés-oktatást és a pedagógiai szakszolgálati feladatokat ellátó, valamint az utazó gyógypedagógusi,utazó konduktori hálózatot működtető köznevelési intézmények számára , a korai iskolaelhagyást csökkentő és a minőségi oktatáshoz való hozzáférést előmozdító projektek megvalósítása érdekében.

A Kormány a Partnerségi Megállapodásban célul tűzte ki a társadalmi felzárkózási és népesedési programok kezelését a köznevelés minőségének fejlesztése útján, kiemelt tekintettel a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentésére. A cél eléréséhez a Kormány a fejlesztő nevelés-oktatást és a pedagógiai szakszolgálati feladatokat ellátó, valamint az utazó gyógypedagógusi, utazó konduktori hálózatot működtető köznevelési intézmények fejlesztésével kíván hozzájárulni a jelen felhívásban foglalt feltételek mentén.

A projekt címe: "Mindannyian mások vagyunk" A köznevelés esélyteremtő szerepének erősítése a Békéscsabai Tankerületi Központban

Békéscsabai Tankerületi Központ szerepe a projektben: Projekt gazda

Projekt azonosító: EFOP-3.1.6-16-2017-00045

Indítás: 2017. november 11.  

Zárás: 2020. október 31. 

Támogatás összege: 171,4 millió Ft

Projekt státusza: Folyamatban lévő

 

 

  1. Pályázati felhívás 
  2. A projekt megvalósíthatósági tanulmánya (szakmai terve) 
  3. Sajtokozlemeny_EFOP-3.1.6-16-2017-00045
  4. Intézményi pályázati programok, fotók (feltöltés folyamatban)
  5. Letöthető Dokumentumok:

​       5.1 Módszertani útmutató az autizmus spektrum zavarral élő gyermekeket befogadó óvodák és általnos iskolák számára

​       5.2 Felmérő Rendszer 1-4 osztályig

        5.2.1 Matematika

        5.2.2 Nyelvtan

        5.2.3 Írás

        5.2.4 Olvasás

        5.2.5 Szövegértés

        Felmérőrendszer 1-4.o._havi beszámolók   

        Felmérőrendszer 1-4.o._ütemterv

        5.2.6 Szöveg értékelés

        Szöveges értékelés ütemterv

        Szöveges értékelés havi beszámolók 1-4.o

    5.3 Felmérő Rendszer 5-8 osztályig

        5.3.1 Matematika

        5.3.2 Írás

        5.3.3 Olvasás

        5.3.4 Szövegértés

        5.3.5 Szöveges értékelés 5-8 magyar

        5.3.6 Szöveges értékelés 5-8 matematika

       5.4. Kapcsolattartási utak a fejlesztő nevelés - oktatásban ( módszertani segédanyag)

       5.5. Érzékenyítés

               Általános Iskola

                   Érzékenyítés alsó tagozat munkafüzet

                   Érzékenyítés felső tagozat útmutató

                   Érzékenyítés  felső tagozat munkafüzet

                   Érzékenyítés felső tagozat útmutató

 

            Középiskola

                  Középiskola-munkafüzet

                  Középiskola-útmutató

      5.6. Műhelymunkák téma meghatározása, problémaleltár készítése kérdőívezés módszerrel

 

 

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0545

Az Esély Pedagógiai Központ Általános Iskola, Speciális Szakiskola, Egységes Pedagógiai Szakszolgálat, Nevelési Tanácsadó innovatív fejlesztése

Békéscsabai Tankerületi Központ és az Esély Pedagógiai Központ EGYMI szerepe a projektben: Projekt gazda

Projekt azonosító: TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0545

Indítás: 2013. március 25.

Zárás: 2015. november 30.

Támogatás összege: 99 917 000.- forint

Támogatás mértéke. 100%

Konzorciumi tagok: -

Projekt státusza: Lezárt

 

A projekt rövid leírása:

Egészséggel kapcsolatos iskolai programok megvalósítása

Sportkirándulások, táborok, szabadtéri mozgásos tevékenységek

Nemzeti hagyományokkal, helytörténeti ismeretekkel kapcsolatos kulturális napok szervezése

Természettudományos ismeretek korszerű oktatását támogató eszközök vásárlása ( földrajz, biológia, kémia, fizika tantárgyakhoz kapcsolódóan)

Egészségnapokkal, mindennapos tesneveléssel, környezeti neveléssel kapcsolatos eszközbeszerzések

Az intézmény pedagógusai és partnerintézményei számára továbbképzések szervezése

Idegen nyelvi, informatikai képzésekhez kapcsolódó programok, eszközök beszerzése

 

A projekt fizikai megvalósításának határideje: 2015. november 30.

 

 

                

 

 

 
Ugrás a lap tetejére